Контекстна реклама

З розвитком пошукових технологій, зокрема пошукової системи Google, з’явився новий вид реклами – контекстна реклама.

Що таке контекстна реклама і з чим її «їдять»?

Розглянемо це на наочному прикладі. Переважна більшість користувачів інтернету використовують пошукову систему для пошуку тієї чи іншої інформації. Ось тут і криєтьтся могутність конекстної реклами. Кожне рекламне оголошення прив’язується до певних ключових слів або словосполученнь. Так наприклад, налагодивши рекламну кампанію на автомобільну тематику, ваша об’ява буде показуватись коли хтось увіб’є в пошукову строку «купити авто», «продажа авто» і т.д. Це унікальний семантичний таргетинг.

Контекстна реклама має величезну перевагу перед банерною та іншими різновидами інтернет реклами – тому що ваша об’явава буде показана лише потенційно зацікавленим людям, а не всім підряд.

Ще одна вагома перевага контекстної реклами – є надзвичайно гнучка бюджетна політика. Можливості приватного акаунта дозволяють настроїти ставки по кожному ключовому запиту, обмежити дений\тижневий\місячний бюджет, налаштувати географію показів (наприклад лише відвідувачам з Київа).

За час нашої рекламної практики, ми накопичили значний досвід роботи з контестною рекламою і готові запропонувати свої послуги зі створення рекламної компанії, а також щомісячний моніторинг.

Що ми пропонуємо по контекстній рекламі сайту в Інтернет?

  • Професійний підбір частотних ключових слів.

 

Це немаловажний момент — при невірному підборі запитів, ми отримаєм низький рейтинг кліків, внаслідок чого Google підвищить ціну кліка для даного слова (об’яви), як нерелевантного.

  • Правильне складання об’яв.

 

Текст об’яви контекстної реклами інтернет-сайту повинен якомога чіткіше давати уяву про рекламуємий товар чи послугу, при цьому бути максимально помітним серед конкурентів і привабливим для відвідувачів. Для цього потрібно: застосувати креативність, постійно аналізувати конкурентів, вміння закликати людину до активних дій.

Причому потрібно вкластися лише у три строки:
заголовок — 25 символів
тіло об’яви (2 строки) — по 35 символів кожна

  • Постійний контроль позицій об’яв.

 

Позиції об’яв розраховуються по аукціонній системі. Чим  вища ставка, тим вища позиція. А це постійно і активно змінюване середовище — процес, котрий потрібно постійно контролювати в реальному часі.

  • Своєчасна, прозора звітність

 

На протязі рекламної компанії ви отримуєте щотижневу звітність про витрати, кількості відвіданнь і позиціях об’яв безпосередньо з акаунту пошукової системи, що виключає можливість маніпулюання результатами, будь то витрачені кошти чи кількість переходів на ваш сайт.